BRADLA

Cviky jsou seřazeny podle obtížností

Čím vyšší číslo, tím těžší provedení​

Nácvikové techniky ke kategorii BRADLA

Každý cvik je pojmenován v závorce kategorií a číslem, které určuje, od jaké obtížnosti má smysl cvik přidat. Tedy cvik začínající popisem (Bradla 3+) je cvik, který je nácvikovým prvkem kategorie Bradla a má smysl ho zařadit do tréninku až pokud trénuji cviky s obtížností Bradla 3 a těžší. Pokud jsem např. zatím na cviku Bradla 1, nemá pro mě takový nácvikový cvik zatím význam a je předčasné ho cvičit.

 

Nácvikové techniky cvič volně dle vlastního pocitu a uvážení. Všechny jsou vybrány tak, aby ti pomáhali v určitém směru rozvíjet dovednosti potřebně v dané kategorii. 

Ve svém tréninkovém plánu jim věnuj čas vždy po skončení základní části 'kruhového tréninku', před závěrečným protahováním.

Chceš ze svého tréninku získat maximum?

Domluv si osobní konzultaci ZDARMA

NAPIŠ MI

nebo zavolej na
739 649 056
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle

©2020 modernifitness.cz